0
Nachádzate sa: Titulka / FAQ

 

Najčastejšie otázky

 

Tu nájdete odpovede na často kladené otázky nakupujúcich.

 

1. Vyžadujete na tovar na objednávku a pred-objednávku zálohu ?

Áno, zálohu požadujeme na tovar na objednávku a predobjednávku. Výška zálohy pri väčšine produktov predstavuje 30 % z ceny tovaru. Na tovar značky Funko do 40 € a na tovar skladom zálohu nepožadujeme. Bližšie informácie nájdete v našich obchodných podmienkach v odseku záloha.

 

2. Sú zálohy odpočítané z celkovej ceny ?

Áno samozrejme, výška zálohy je následne odpočítaná z ceny objednávky.

 

3. Uvedený termín pri tovare na pred-objednávku je dátum, kedy mi tovar príde ?

Vzhľadom k tomu, že sa zaoberáme predajom zberateľských predmetov, ktoré sú spravidla z limitovaných alebo inak obmedzených edícií, výrobcovia umožňujú zákazníkom si takýto tovar zarezervovať (pred-objednať).

 

Pri takomto tovare máme vždy napísané: Predobjednávka - predpokladaný termín: mesiac/rok. Ide však len o predpokladaný termín, ktorý udáva distribútor alebo výrobca a nie je záväzný. Pretože nie vždy výrobcovia termín aj dodržia a môže sa stať, že sa termín z produkčných alebo z distribučných dôvodov posunie (termín sa môže posunúť o niekoľko týždňov až mesiacov). Je tiež veľmi pravdepodobné, že pokiaľ si tovar objednáte tesne pred stanoveným termínom, nemusíte sa dostať do prvého vydania/kola (to znamená, že: „Kto prv príde, ten prv melie”,).

 

Je tiež dôležité si uvedomiť, že sa jedná o predpokladané termíny naskladnenia u dodávateľa alebo výrobcu a vzhľadom na to, že tovar putuje vždy zo zahraničia, môže trvať aj niekoľko týždňov než tovar dorazí k nám.

 

4. Chcem si objednať tovar, ktorý je na pred-objednávku. Môžete mi zaručiť dodanie načas ?

Bohužiaľ nemôžeme, pretože niekedy výrobcovia môžu zmeniť termín viď otázka č. 3  alebo si zákazník tovar objedná tesne pred dátumom naskladnenia a to znamená, že sa už nemusí dostať do poradovníka prvého kola. V prípade, že chcete tovar objednať napríklad ako darček, odporúčame objednať tovar skladom alebo tovar, ktorý máme na objednávku do 5-15 dní.

 

5. Ponúkate splátkový predaj ?

Áno, hlavne na predobjednávkový tovar je možné platby rozdeliť tak, aby celková cena bola pred naskladnením a odoslaním tovaru zaplatená. Tovar na splátky je možné nakúpiť v minimálnej čiastke 100 €. Viac informácií nájdete na: Splátkový predaj

 

6. Ako zistím koľko bodov dostanem za tovar, ktorý si chcem objednať ?

Cenu tovaru vynásobte tromi (napr. cena = 100 € x 3 = 300 B, dostanete 300 bodov). Bohužiaľ momentálne nám stránka nedokáže zobrazovať body vo Vašom účte. Body Vám následne po doručení tovaru zašleme na Váš e-mail. E-mail neodstraňujte pre prípadnú kontrolu v budúcnosti. Viac informácií nájdete na: Zľavový systém

 

7. Keď si objednám predobjednávkový tovar s rôznymi termínmi naskladnenia, pošlete mi objednávku celú naraz ?

V prípade, že by sa termíny líšili v rámci dní, tak sa snažíme odoslať celú objednávku naraz, ale pokiaľ sa termíny líšia v rámci mesiacov, odosielame tovar zvlášť vrátane poštovného.

 

8. Objednal som si tovar skladom a pred-objednávku, budete čakať na pred-objednávku a pošlete celú objednávku naraz ?

Tovar skladom sa snažíme odosielať ihneď. Viac viď otázka číslo 7.

 

9. Objednal som si tovar s termínom (napr.: 12/2020), ale teraz je termín na Vašej stránke rozdielny čo to znamená?

Termíny sa môžu zmeniť v prípade, že výrobca zmení termín uvedenia do predaja napr. z produkčných či distribučných dôvodov. Napriek tomu nie vždy sa tieto zmeny týkajú už objednaného tovaru, zmena sa môže týkať len nových objednávok. Preto odporúčame na jednotlivé prípady kontaktovať podporu na: obchod@figurky-komiksy.sk

 

10. Mám úplnú istotu, že tovar na pred-objednávku z limitovanej edície mi dorazí ?

Vo väčšine prípadov áno, ale existujú aj produkty, ktoré sú vyrobené len v pár kusoch na celý svet a v takýchto prípadoch je dôležité, aby si zákazník objednal tovar čo najskôr, pretože vtedy sa tovar rozdeľuje podľa času objednania. Zatiaľ sa nám, ale skoro všetky objednávky podarilo úspešne vybaviť.

 

11. Pred-objednávku som si rozmyslel a už ju nechcem čo s tým?

Aj keď rozumieme, že časom môžete zmeniť názor, preferencie, alebo ste sa unáhlili a objavil sa zaujímavejší kúsok do Vašej zbierky, alebo máte iný dôvod, objednávky sú záväzné. Objednávku môžete zrušiť, ale prepadne Vám záloha, ktorá bude použitá na uhradenie storno poplatkov u výrobcu.

 

12. Tovar, ktorý som si objednal, som z rôznych dôvodov neprevzal.

V tomto prípade Vás budeme kontaktovať a po rozumnom vysvetlení Vám môžeme tovar opätovne zaslať. Tento prípad, ale väčšinou riešime individuálne, pretože ak sa jedná o položky väčších rozmerov, opätovne ich posielame až po úhrade prevodom na účet (bude Vám samozrejme účtované aj druhé poštovné). V takomto prípade nás čo najskôr kontaktujte na náš e-mail: obchod@figurky-komiksy.sk alebo telefonicky: +421903228171.

 


FAQ


Kategória neobsahuje žiadne produkty.
Prihlásenie
E-mail:

Heslo:
Obnovenie hesla
Registrácia
Novinky e-mailom
Pre odoberanie alebo zrušenie odoberania noviniek vyplňte svoj e-mail:
Táto webová stránka používa cookies. Pokračovaním v prehliadaní si tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia vášho webového prehliadača pre súbory cookie súhlasíte s používaním cookies.
Ďalšie informácie o našich súboroch cookie a ich využívaní.  Ok